dinsdag 16 oktober 2012

Filmpje 7

IN BEWEGING

We vonden het tijd worden voor wat filmpjes!







De meneer en mevrouw waren weer eens iets 'kwijt'. Ik ben niet te beroerd het voor ze op te halen als ze geen zin hebben om dat zelf te doen...







Op het moment dat ik richting de mevrouw kijk maakt ze het gebaar voor 'kom'.
Dus kom ik. Al moet ik eerlijk blijven en bekennen dat dat niet altijd het geval is als er andere honden bij zijn. Ik zit tenslotte in de pubertijd en heb besloten daar ten volle gebruik van te maken. Minder goed luisteren hoort daar bij...









Sinds deze zomer zwem ik echt. Voorheen dobberde ik. Onderstaande twee filmpjes laten mijn
zwembewegingen zien...




Van dichtbij:








en van veraf:





Een zondagochtend. Zonnig, 4 graden celcius. Samen met mijn vriend Quinzi.
Wandelen:









'uitdampen' na het wandelen:














3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer allemaal leuke dingen gedaan.
    En je bent een geweldige zoeker: je vindt de 'kwijt'-dingen keer op keer.
    Ik ben vanmorgen voor het eerst naar een hele grote losloopweide geweest en we waren op een bepaald moment met 7 honden; het regende maar toch was het geweldig. We hebben gerend en gespeeld, in de plassen en tussen de bladeren. Ik moet zeggen: het was eens wat anders. In ons dorp zijn er 2 mini-hondenweiden: 'Schandalig', zegt mijn mevrouw. Mevrouw zegt dat het onze 'missie' is om er voor te ijveren dat in ons dorp ook zulke weide voor viervoeters komt. Er is hier dus nog wat werk te verrichten.
    Ik wens je daar nog veel zoek- en speelplezier! En tot een volgende keer, Bjork!
    Flinke poot van Tika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Tika! Lekker hé zo rennen met vrienden en onbekenden. Hier mag het ook op steeds minder plaatsen maar veel mensen trekken zich er niks van aan. De mevrouw zegt dat hier een omheind veld ook wel uitkomst zou bieden nu ik minder goed luister nu ik aan het puberen ben.. Misschien dat jouw vrouwtje wel iets voor jullie honden kan gaan doen daar in het dorp zo heb ik vernomen... Lekkere knuffel van je broer, Bjork

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die filmpjes. Lekker zwemmen en dingen zoeken die je mevrouw en meneer "kwijt" zijn. Ik wacht met smart op de volgende filmpjes.
    Groetjes van de mevrouw van Enzo.

    BeantwoordenVerwijderen