maandag 19 december 2011

Groei 2

'Weet jij niks', zei de mevrouw tegen me, 'iets over groei, groter worden, dat soort dingen, een zinnige of onzinnige opmerking?'
Daar moest ik eens over nadenken. De mevrouw en ik kletsen heel wat af, inderdaad over zinnige en onzinnige dingen. Het enige wat ik haar kon vertellen over groei was dat het je overkomt.
Net zoals bij mij nu de tanden en kiezen mijn bek uit vallen en er nieuwe voor in de plaats gekomen zijn. Het gebeurt gewoon. Er is niks te willen. Het heeft met tijd te doen en het ritme van de natuur.
En dat is het wel zo'n beetje wat mij betreft.
Al wil ik wel even opmerken dat het uitrukken van stukken gras uit het gazon erg verlichtend werkt als je last hebt van het wisselen van je tanden en kiezen. Gewoon een flinke pol er uit trekken, er op kauwen en deels doorslikken, heerlijk! Voor de goede orde: als ik geen last heb van mijn tanden doe ik dit niet!
Hoe dan ook, mijn broertjes en zusjes en ik zijn 16 december 5 maanden geworden!
En zoals het hoort; dames gaan voor dus eerst foto's van mijn zusjes Kiwi en Tika en dan van mij.

(Doordat het de donkere dagen voor de kerst zijn staan we nogal vaak met 'rode ogen' op deze foto's; resultaat van het gebruik van de 'flits'.)


                                                                             KIWI









                                                                             TIKA









BJORK







Geen opmerkingen:

Een reactie posten