vrijdag 25 mei 2012

De auto 3

IK VIND HET TE GEK!







Of het kwam doordat ik in 'de auto 2' opmerkte dat onze auto maar povertjes afstak
bij de Finse auto (ondertussen weet ik dat dat soort auto's campers heten) feit is dat
wij een 'nieuwe' auto hebben.
Op een dag reed de meneer in onze auto weg en kwam een paar uur later terug met een andere die er erg veel op lijkt.
Voor autoliefhebbers: wederom een witte Mercedes uit 1991, kilometerstand 79.000 (een stuk minder dan wat er op de teller van onze vorige auto stond) en nu een stationwagon.

Op de acherbank van de vorige auto


De nieuwe auto eigen maken:










Ik vond het te gek! De achterklep ging open en ik dook de auto in. Een zee van ruimte helemaal voor mij alleen. Nou ja, eerst lag er nog van alles uit de vorige auto maar dat heeft de meneer opgeruimd en nu hoef ik de achterruimte alleen te delen met een boodschappenkistje.



Natuurlijk zijn we onmiddellijk een ritje gaan maken met de 'nieuwe' auto om daarna naar mijn geliefde Tollerland te gaan. Het is daar nu zo mooi, zegt de mevrouw. Ik ben het met haar eens.


















We zijn alle drie blij met onze 'nieuwe' auto en hopen er net zoveel plezier van te hebben als van de vorige!








2 opmerkingen:

  1. Hey Bjork, wat een ruimte heb je nu!!! Zo'n auto wil ik ook. Ik moet met mijn grote lijf op de achterbank. Ik kan je vertellen, dat is niet alles, zeker als er geremd wordt.
    Dat Tollerland van jouw is prachtig! Wat ben jij een bofhond.
    Groetjes Enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sisi en Annemiek8 juni 2012 om 20:49

    Wat een heerlijk plekje heb je nu in de auto ! Helemaal voor jezelf !
    Dat Tollerland is echt geweldig !

    Groetjes,
    Sisi en Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen