zondag 8 januari 2012

Filmpje 4

'Zullen we', zei de mevrouw, 'ook wat huis en tuin filmpjes op je blog zetten, zodat je weer in bewegende beelden te zien bent?' Ik ben daar mee accoord gegaan. Onder voorwaarde dat de opnames niet plaats zouden vinden in de stromende regen en enorme wind die ons soms het wandelen bijna onmogelijk maakte de afgelopen week. Ik geloof dat het woensdag was toen de zon een beetje scheen en de wind lekker was. Niet dat ik bang was hoor met die stormachtige taferelen, maar de wind vervormt de geluiden en dat is waar ik niet van hou. Op onderstaande filmpjes is te zien dat het nog aardig waaide hier aan de rivier en soms was ik een beetje bang omdat ze aan het baggeren zijn en dat  heel nare geluiden kan maken.

O, ja, de mevrouw zei nog dat mijn oor op de filmpjes weer 'verkeerd' hangt. De dag er na hing mijn oor weer 'goed'. Als mijn oor 'goed' hangt vindt de mevrouw me een nette verschijning, als het 'verkeerd' hangt een vrolijk ventje... (al heeft dat oor niets met mijn humeur te doen)




Hieronder bij de moestuin bakken, de mevrouw zag toen pas hoe groot ik eigenlijk geworden ben in
de tijd dat ik hier nu woon (zie huis en tuin).






Helaas wordt mijn wandelgebied steeds meer opgeslokt door het water. De rivier is ver buiten haar oevers getreden. We hopen dat het geen kelder uitruimen wordt...
Hoe dan ook, ik blijf waakzaam!

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie hond heeft u,of moet ik zeggen wat bent u een mooie hond.
    Gr.Cor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u Cor. Ik zie mezelf nooit in de spiegel maar het wordt vaker gezegd. De mevrouw zegt dat ik niet arrogant mag worden, wat dat ook zijn mag! Ferme poot, Bjork

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Bjork,
    Hou de boel maar goed in de gaten hoor. Je weet maar nooit met zo'n rivier.
    Groetjes uit Waddinxveen

    BeantwoordenVerwijderen